I veka som har gått har eg lese igjennom leksjonane i DKL102 og DKL104 som har blitt lagt ut i Fronter. Eg las igjennom desse lelksjonane, og i tillegg jobba eg med dei obligatoriske oppgåvene som høyrde til leksjonane. Eg skreiv ei oppgåve om Neil Selwyn og Michael Wesch og deira syn på sosial web. I tillegg las eg og skreiv om to artiklar som står i ei pensumbok, og skreiv litt om mitt syn på desse. Begge desse oppgåvene la eg ut i bloggen her.
Tankar rundt dette:
Begge oppgåvene tykkjer eg var interessante oppgåver å jobbe med. I den første oppgåva som eg skreiv, som omhandla Wesch og Selwyns syn på bruk av sosial web i undervisninga. Dei deler ikkje same syn på denne saken, men dei har likevel begge meiningsfulle påstandar som gjer at ein kan setje seg inn i begge sin ståstad. Ein kunne då lage seg opp ei eiga meininga om kva som var det som kunne verke mest i undervisninga. Det var i alle fall det eg enda opp med å gjere. Eg fekk mine eigne tankar om kva som ville verke best med tanke på sosial web i bruk i undervisning.
Den andre oppgåva, der vi skulle lese to artiklar som stod i ei av lærebøkene, skulle også kome med nokon tankar rundt artiklane i forhald til DKL - studiet. Dette var kanskje ikkje like mykje tenkjeoppgåve som den andre, for i denne oppgåva skulle ikkje artiklane samanliknast. Dette gjorde det på ein måte til ei litt enklare oppgåve. Men så klart krevde denne oppgåva også at ein sette seg inn i materialet, og tenkte over korleis ein kunne samanlikne artiklane med DKL - studiet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar