Bruk av comic life
Eit kompetansemål som kan dragast inn i denne samanhengen er eit kompetansemål i norsk som omhandlar samansette tekstar: Elevane skal kunne lage sammensatte tekster med bilder, utsmykninger og varierte skrifttyper til en større helhet, manuelt og ved hjelp av digitale verktøy (Utdanningsdirektoratet, 2006) Om ein tek i bruk Comic Life med elevane, så jobbar dei både med bruk av bilete, utsmykningar og dei kan variere skrifttypane. Gjennom å bruke Comic Life så blir det bruk av digitale verkty som står i fokus. Så om ein brukar Comic Life kjem ein innom både bileteredigering, skrift og utsmykning.
Om ein beveger seg til å sjå på kompetansemål som gjeld for kunst og handverk kan ein finne meir mål som kan nåast gjennom å bruke Comic Life i skulen. Eit av kompetansemåla innan visuell kommunikasjon i kunst og handverk seier at elevane skal kunne lage teikneseriar og også forklare samanhengar mellom teikneseriar og film. For første del av dette kompetansemålet er Comic Life eit ypperleg program. Om du ser på biletet nedanfor har eg prøvd å lage ein liten teikneserie med bruk i mine eigne bileter for å vise korleis eit eksempel kan vere når ein tek det i bruk i skulen (Utdanningsdirektoratet, 2006). Så ein kan altså drage inn forskjellige fag om ein vil ta i bruk Comic Life i skulen, der programmet kan vere med på måloppnåing i dei forskjellige faga.
Mine tankar rundt bruk av Comic Life:
Dette programmet er eit bra program å ta i bruk. Det er mykje forskjellige å eksperimentere med, og det er spanande å lærerikt. Eg følte sjølv at det kunne vere kjekt å eksperimentere med dette, og tida gjekk fort når eg satte meg ned og prøvde ut forskjellige ting med Comic Life. Det var eit veldig interessant program, og noko eg føler kan engasjere elevane om ein tek det i bruk med elevane medan dei går på skule
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar